دکتر کامران دولتشاهی ، فلوشیپ سرطان و بیماری های خوش خیم پستان و ترمیم و بازسازی پستان هستند ، از ایشان می توان به عنوان یکی از برجسته ترین پزشکان جراح سینه اصفهان یاد کرد که با بهره وری از مجهزترین ادوات پزشکی و متدهای روز دنیا ، قادر به انجام انواع جراحی پستان ؛ اعم از پروتز سینه ، لیفت سینه ، ترمیم سینه ،  ماموپلاستی کاهشی و سایر جراحی های سینه می باشند و نتایج درخشانی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانیده اند. شما همراهان گرامی ، می توانید در راستای مشاهده نمونه کارهای دکتر دولتشاهی بهترین جراح سینه اصفهان ، مطالعه رزومه کاری و همچنین مقالات مندرج در سایت ایشان ، به صفحه اینستاگرام و وبسایت اصلی دکتر دولتشاهی مراجعه فرمایید و بدین ترتیب با اطمینان خاطر جهت انجام هر یک از اعمال جراحی سینه به مطب ایشان رجوع نمایید.

بهترین جراح سینه در اصفهان - دکتر کامران دولتشاهی

افرادی که بنا به هر دلیلی ( بزرگی بیش از حد یا کوچک بودن غیر طبیعی سینه ها ) از ظاهر سینه های خود راضی نیستند ، اغلب از اعتماد به نفس پایینی برخوردار بوده و همواره با احساس سرخوردگی در تعاملات اجتماعی خود مواجه هستند. البته لازم به ذکر است که تنها خانم ها با این مشکل روبرو نبوده و ممکن است برخی از آقایان نیز با اختلال بزرگی سینه ها مواجه باشند ؛ تمامی این موارد با مراجعه به یک جراح سینه مجرب و متبحر ، قابل اصلاح و درمان هستند. ضمنا باید متذکر شد که بهترین جراح سینه اصفهان ، در درمان عفونت های پستانی ، کیست های خوش خیم و توده های بدخیم ( سرطانی ) پستان ، نکروز چربی و اتساع مجاری پستانی نیز از مهارت کافی برخوردار است.

انتخاب بهترین جراح سينه اصفهان

از مهم ترین دغدغه هایی که در راستای جراحی سینه ، ذهن افراد را به خود مشغول می کند ؛ انتخاب یک جراح سینه خوب در اصفهان ، می باشد ؛ چرا که انتخاب جراح پستان با ماحصل جراحی پستان مستقیما مرتبط است ؛ لذا هر قدر توانایی و تبحر جراح ، بالاتر باشد قاعدتا حصول نتایج مطلوب و بهینه نیز امکان پذیرتر خواهد بود. به طور کلی در تمامی موارد مذکور ، می توان با مراجعه به یک جراح سينه ماهر و کارآزموده ، اقدامات لازم را انجام داده و به اهداف ایده آل خود دست یافت.

خصیصه های جراح سینه

از مهم ترین مواردی که افراد به منظور جراحی سینه خود ، همواره باید مد نظر داشته باشند و نسبت به آن اهمال و بی توجهی نکنند ؛ انتخاب یک پزشک با تجربه و کارآزموده می باشد ؛ چرا که بالطبع انتخاب چنین جراحی ، مقاصد افراد از عمل جراحی سینه را تضمین نموده و نیازهای آنان در ارتباط با جراحی سینه را مرتفع می نماید. در ذیل به مهم ترین ویژگی های یک جراح سینه اصفهان خوب اشاره داشته ایم.

  • آشنایی با آناتومی بدن : بهترین جراح زیبایی سینه ، به آناتومی بدن شناخت داشته و بنابراین می تواند مبتنی بر وضعیت متقاضی جراحی سینه در اصفهان و اهدافی که از این جراحی دارد ؛ اقدام به رفع کلیه نقائص و اختلالات بافتی و ظاهری سینه ها نماید.
  • برخورداری از تجربه و مهارت کافی : از دیگر ویژگی های یک جراح سينه خوب ، باید به میزان تبحر و تجربه ایشان اشاره نمود که در هنگام انتخاب جراح ، حتما باید مد نظر قرار گیرد و بدان دقت شود. قاعدتا یک جراح سينه خوب ، که از داتش و توانمندی بالایی در زمینه تمامی انواع جراحی های پستان برخوردار است ، می تواند هر یک از اعمال جراحی سینه را به بهترین نحو و بدون کوچکترین عارضه ای به انجام رساند.
  • توجه به سلامت بیمار : از مهم ترین خصیصه های یک جراح سينه خوب ، این است که سلامت بیمار خود را در اولویت کاری خویش قرار داده و صرفا بر منافع مالی خود متمرکز نباشد.
  • صبور و با حوصله بودن : بهترین جراح سينه باید در جلسه مشاوره پیش از عمل ، با صبر و حوصله به همه صحبت ها و خواسته های بیمار خود گوش فرا داده و به سوالات وی پاسخ دهد. همچنین جراح سينه موظف است که قبل از عمل پستان ، در خصوص همه عوارض احتمالی ناشی از عمل ، بیمار را مطلع نماید.

چه زمانی باید به جراح سینه در اصفهان مراجعه کنیم ؟

گاهی اوقات ممکن است متوجه تغییراتی در پستان های خود شوید. برای مثال امکان دارد علائمی همچون وجود توده در بافت زیر جلدی پستان ، درد ، تغییر رنگ پوست سینه و ترشح از نوک پستان نمود پیدا کنند. در این صورت مراجعه به جراح سینه اصفهان امری ضروری تلقی می شود.

جراح سینه اصفهان چگونه به تشخیص بیماری می پردازد ؟

جراح سینه ، جهت تشخیص بیماری یک سری آزمایش و تست برای فرد مراجعه کننده تجویز می کند.

  • سونوگرافی پستان : در این روش با استفاده از امواج اولتراسوند ( فراصوت ) از قفسه سینه و پستان ها عکس برداری انجام می شود.
  • ماموگرام تشخیصی : اگر در پستان وجود توده ای احساس شود یا نتیجه به دست آمده از ماموگرافی غربالگری ، غیرطبیعی به نظر رسد ؛ جراح سينه از شما می خواهد تا تست ماموگرام تشخیصی انجام دهید. در این روش عکس برداری از پستان ، با استفاده از اشعه X ، به طور دقیق تری انجام می گیرد.
  • MRI : این روش ، نوعی تصویربرداری از بدن با استفاده از میدان مغناطیسی می باشد. اسکن انجام شده به روش MRI ، تصویر دقیقی از پستان و قفسه سینه ارائه می دهد.
  • بیوپسی : جراح با انجام بیوپسی ، از بافت یا مایعات پستان و قفسه سینه نمونه  می گیرد و آن را در محیط آزمایشگاهی بررسی می کند.

جراح سینه چگونه بیماری های پستان را درمان می کند ؟

پس از آن که جراح ، مشکل و بیماری پستان را تشخیص داد ؛ لازم است تا گزینه درمان مناسب را انتخاب کند. جراح به چندین روش می تواند بیماری های پستان را برطرف سازد ؛ یکی از گزینه های درمان ، جراحی است. جراح سینه اصفهان طی عمل ، تمام بافت پستان ( ماستکتومی ) یا بخشی از آن را که آلوده به سلول های سرطانی است ( لامپکتومی ) ، را از سینه خارج می کند. همچنین جراح پستان ، قادر است در زنانی که ریسک ابتلا به سرطان در آنان  بالا می باشد ؛ نوعی جراحی پیشگیرانه به نام ماستکتومی پروفیلاکتیک  انجام دهد.

امکان دارد جراحی ، به تنهایی سرطان را برطرف نسازد ؛ در این صورت جراح پس از عمل ، برای از بین بردن سلول های سرطانی باقی مانده و جلوگیری از رشد و تکثیر مجدد آن ها ، روش های دیگر همچون شیمی درمانی ( استفاده از داروهای مخصوص ) ، هورمون درمانی ( مسدود کردن مسیر رسیدن هورمون ها به سلول های سرطانی ) و پرتودرمانی ( استفاد از اشعه پرتوان ایکس یا دیگر اشعه ها ) را بکار می گیرد. گاهی اوقات جراح به منظور درمان سرطان سینه ، طی یک جراحی غدد لنفاوی زیر بغل را نیز بر می دارد.

  • جراح سينه ، به منظور درمان کسیت ها و توده های خوش خیم پستان ، از یک سوزن ظریف و مخصوص برای تخلیه آن ها استفاده می کند.
  • همانطور که گفتیم جراح سينه ، در زمینه عمل زیبایی پستان نیز از مهارت کافی برخوردار است.
  • جراح به منظور افزایش سایز پستان ، جراحی پروتز سینه و برای کاهش سایز آن جراحی ماموپلاستی انجام می دهد.
  • همچنین جراحی ماستوپکسی ( لیفت سینه ) ، برای برطرف کردن افتادگی پستان توسط جراح سينه انجام می شود.
  • ضمنا جراح سينه با انجام جراحی ژنیکوماستی ، فرم سینه مردان را نیز اصلاح می کند.

جراح سینه اصفهان - دکتر دولتشاهی

جراح پستان مناسب برای بانوان کیست ؟

جراح زیبایی پستان خوب پزشکی ماهر و با تجربه بود ه، که در جلسات مشاوره قبل از شروع درمان ، تمامی آگاهی ها مشکلات موجود و نحوه ی درمان را به بیمار به طور کامل توضیح می دهد. جراح درمانی سینه در اصفهان ، مشکلات افراد را بررسی کرده و بهترین درمان ممکن را به آن ها پیشنهاد خواهد داد.

ویژگی ها جراح پستان

  • مشکلات و بیماری های حاد دیگر بیمار ، برای او در اولویت بوده و قبل از شروع درمان و در صورت بروز هرگونه اختلالی ابتدا بیماری فرد را به خوبی بررسی می کند تا سبب بروز مشکلی نشود.
  • به جدید ترین روش های جراحی سینه و تکنیک های روز تسلط کافی را داشته باشد.

چگونه جراح پستان خوبی را انتخاب کنیم ؟

  • در فضای مجازی ، با بررسی سوابق کاری پزشک آن را پیدا کنید.
  • از افرادی که تحت درمان سینه توسط یک جراح قرار گرفته اند سوال کنید.
  • می توانید یک سری سوالات را از بیماران حاضر در مطب سوال کنید.
  • به صورت حضوری به مطب پزشک رفته و جلسه ی مشاوره با ایشان داشته باشید و بخواهید نمونه ای از عکس های جراحی خود را به شما نشان دهد.

چه افرادی به جراح پستان مراجعه می کنند ؟

  • تغییر شکل کلی بافت پستان افراد
  • تغییر ظاهری پستان های بیمار
  • ترشح غیرعادی مایع از نوک سینه
  • وجوده هر گونه توده و یا غده در بافت داخلی سینه
  • افرادی با وجود تورم ، التهاب و قرمزی شدیدی در سینه
  • به هنگام درد درمواقع دوره قاعدگی ، زیرا این درد هیچ ارتباطی با دوره قاعدگی بیمار ندارد.

جراح پستان چه عمل هایی را انجام می دهد ؟

جراح سینه اصفهان ، مجموعه ای از مشکلات و بیماری های مربوط به پستان و عمل های زیبایی سینه را می تواند با مهارت کامل انجام دهد. از جمله این جراحی ها : بازسازی سینه در اصفهان ، تزریق ژل و کم کردن و یا افزایش حجم پستان ها ، بازسازی سینه آقایان و قرار دادن پروتز در پستان ها، برداشت پروتز های از قبل کاشته شده و لیفت سینه افراد و غیره از جمله عمل های انجام شده توسط جراح پستان می باشد.

علت اهمیت انتخاب بهترین جراح سینه چیست ؟

آن دسته از افراد که متقاضی جراحی سینه هستند به هر علتی ، درمانی ، کاهش سایز یا حتی بزرگ کردن آن می بایست در انتخاب دکتر خود دقت بالایی را به خرج دهند که بتوانند از نتیجه پایانی فرآیند پیش رو بهترین دست آورد را داشته باشند و کمترین میزان عارضه ها را تجربه کرده باشند. در نتیجه همواره می بایست در پی بهترین ها در میان تعداد بالای جراحان باشید. تجربه و مهارت یک پزشک می تواند شما را از نتیجه به دست آمده خوشحال بسازد.

جراحی سینه روندی سخت و پیچیده می باشد که به دلیل میزان حساسیت بالای پستان می بایست در روند انتخاب جراح سینه بیشترین دقت را به خرج بدهید. همانطور که می دانید هیچ ثروتی از سلامتی بالاتر نمی باشد و باید به خوبی از آن مراقبت کرد. برای محافظت از سلامت خود در جراحی سینه بهتر است که زمان کافی در اختیار بگذارید و انتخاب مناسبی برای جراح سینه را داشته باشید . با رعایت این موارد می توانید پروسه را ایمن و با ریسک بروز عوارض کمتری تری آن را پشت سر بگذارید.

علت تاکید جراح سینه بر مراقبت های بعد از جراحی پستان 

همانطور که اطلاع دارید جراحی سینه از پیچیدگی و اهمیت بالایی برخوردار است که بعد از اتمام روند جراح سینه برای تثبیت و ماندگاری نتیجه بدست آمده در کنار حفظ سلامت فرد توصیه های برای مراقبت های بعد از عمل را به شخص مراجعه کننده دارد که بهتر است فرد تمامی موارد را به طور کامل و اصولی رعایت کند که دوره درمان و نقاهت راحتی را پشت سر گذاشته و در کنار آن قادر باشد که مدت زمان بهبود را کاهش دهد. به یاد داشته باشید که انجام موارد ذکر شده در این باره بهتر است بر طبق داده های جراح سینه انجام بشود و هرگز در دوره ریکاوری خودسرانه کاری را انجام ندهید.

سوالات متداول

آیا نمونه کارهای جراح پستان مهم است ؟

یک جراح سینه خوب دارای انواع مختلفی از نمونه کار ها در صفحه مجازی خود می باشد ، و افراد بسیاری نظرات رضایت بخشی از وی خواهند داشت. به همین منظور داشتن نمونه کار و پرس و جو در انتخاب یک جراح بسیار مهم است.

اقدامات لازم قبل و بعد از جراحی چیست ؟

اقدامات قبل از جراحی در روند انجام جراحی پستان بسیار تاثیر گذار بوده ، همچنین اقدامات بعد از جراحی بسیار مهم است و در نتیجه نهایی جراحی تاثیر بسیاری دارد. به همین منظور جراح سینه ماهر تمامی این نکات را با دقت و آرامش برای بیمار توضیح داده و از او می خواد تحت هر شرایطی این اقدامات را به خوبی پیگیری کند.

لزوم انتخاب یک جراح زیبایی سینه خوب چیست ؟

جراحی سینه یکی از حساس ترین و پیچیده ترین نوع جراحی است. بنابراین عمل آن توسط جراح با تجربه پستان بسیار حائز اهمیت و دارای نتایج بسیار مطلوب و خوب خواهد بود

سخن آخر

بدون شک انتخاب جراح ؛ بویژه در کلان شهرها امری بس دشوار تلقی می شود و طبیعتا یافتن یک جراح سينه مجرب و معتمد کار سختی است. به طور کلی توصیه می شود که جهت انتخاب  بهترین جراح ، هرگز با افراد ناشی و کم تجربه مشورت نکنید. بهترین راهکار در این راستا ، مراجعه به وبسایت جراحان متخصص و موفق در حوزه جراحی های پستان و بررسی میزان تجربه و سوابق کاری ایشان می باشد. توجه داشته باشید که برای یافتن یک جراح سينه خوب از این طریق ، باید با توجه به استان و شهر محل سکونت تان ؛ عبارت ” بهترین جراح پستان ” را در گوگل جستجو نمایید. به عنوان مثال شهروندان محترم اصفهانی ، برای یافتن جراح سينه در شهر خود باید عبارت ” بهترین جراح سینه اصفهان ” را جستجو نمایند.

بدین ترتیب ، لیستی از جراحان سینه خوب اصفهان در اختیارشان قرار خواهد گرفت و همانطور که اشاره شد افراد می توانند با رجوع به وبسایت پزشک مورد نظر ، با میزان تجربیات و سوابق کاری و همچنین نمونه کارهای ایشان آشنا شوند. ضمنا افراد می توانند برای اطمینان از انتخاب خود ، حضورا به مطب جراح مورد نظر مراجعه کرده و با بیماران حاضر در مطب گفتگو نموده و از میزان رضایتمندی آن ها جویا شوند تا نهایتا بهترین انتخاب را داشته باشند.